Emelie

letar nya äventyr

wow, va duktigt jag är

Publicerad 2007-07-12 17:41:38 i Allmänt,

image107jag var till tandläkaren idag igen.. skulle laga ett hål. så vi hade de gjort innan norge-resan. jag är så van att ta bedövning när jag ska laga för jag tycker de är så himla obehagligt och gör så ont när dom borrar i mina stackars tänder.. så när han frågar,

-du behöver inte bedövning va?
-öhh, jo, de brukar faktiskt krävas fler än en spruta för att de ens ska ta..
-jaha, är du beredd på sprutan nu, eller ja de är man väl aldrig. *skratt*
- ja okej då..
-eller jag kanske ska kolla vart de är, så jag inte bedövar på fel ställe.*skratt*
-ja, de kan ju vara en bra idé!
-Nä, men Emelie de här behöver du ju inte bedöva, de är så litet. max 10 sekunders borrning.
-humm, öhh, nja, okejdå, jag lär ju inte dö utan!
-haha, nä de kan jag ju garantera att du inte gör!

så då satt jag där i stolen utan bedövning, medans dom borrade i mina stackars tänder och ja, de gjorde ont, de ilade som bara sjutton! men de gick snabbt(som tur va) nu är de gjort.. och behöver inte gå till tandläkaren på länge ! Lovely :) 

nu ska jag hjälpa mor att fixa ordningen käket :) de är grillnign på G. mums filibaba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela