Emelie

letar nya äventyr

pengar

Publicerad 2007-10-17 20:00:58 i Allmänt,

idag när jag vaknade var jag sjukt trött. precis som på morgonen, när man inte ens kan ligga och dra sig.. MEN de kunde jag idag.. va så himla skönt :)

Idag har de intagits soppa som middag. blir samma imorgon eftersom att de blev en hel del över :D
Fick sallad av Frida som jag ska ta med till jobbet... mumms. 2 nätter kvar då. och typ en vecka innan hemresa ! YES !

Imorgon får jag reda på om jag får jobba dag nästa vecka. vilket jag verkligen hoppas. annars. hmm.. då blir jag sur ! !

i helgen blir de tacos med kollektivet. sen ett sista besök på Nidar fabriksutförsälgning (mitt jobb alltså). Får se hur generös jag är med folket hemma i  sverige. visst är de säkert kul för er om jag skulle köpa med nåt hem. men de finns nog minst lika gott godis hemma som dessutom är billigare! ja jag vet, snål. men jag har ju inte fått nån lön. förutom den från Hitra(förra månaden). som jag iof väldigt mkt kvar av !   

Skattepengarna?!??!?!??! vart tog dom vägen.. ska besöka skattekontoret på fredag. efter att jag gått av mitt jobbpass.så får vi se vad dom säger.. lär va full proppat med folk som vanligt ..... Sen mera pengar från Hitra som jag skulle få, vart tog dom vägen ??? blir galen snart på väntade pengar !

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2007-10-17 20:50:41

ja tror skattepengarna kommer den hær veckan! i hope so iallafall. har du fått ett datum nær du børjar jobba i åre? ska bli skoj att træffa dej næsta gång, nær de nu blir! :) skøt om dig, puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela