Emelie

letar nya äventyr

de löser sig, de gör de alltid..

Publicerad 2007-09-09 11:31:43 i Allmänt,

yes nu va de löst.. världens snällaste tjejer har erbjudit mig att bo hos dom..
När jag Cicki och Johanna åkte till Trondheim i tisdags satt de 4 stycken tjejer på tåget också, som vi pratade lite med när vi väl kom fram, eller ja vi frågade va dom gjorde där och sa typ lycka till ! vi trodde inte direkt att vi skulle träffa dom igen.. när vi på onsdagen ska sätta oss på tåget igen så kommer 2 av dom tjejerna.. dom har fått jobb och boende.. grattis till dom tänkte man. jag har jobb men fan inegt boende.. dom skulle få en hyffsat stor lägenhet och frågade till och med oss om vi ville flytta in.. de blir ju som lite mer ekonomiskt om man är fler och delar :P

vi blir jätte glada, byter nummer och åker hem..

tänkte inte mer på att dom skulle få den där lägenheten, så många av mina tankar i helgen och handlat om VART TUSAN SKA JAG BO???? rätt va de är får jag ett sms.. typ att dom kanske skulle få den i mitten av veckan och om vi fortfarande var intresserad.. detta är alltså mitt sista hopp. och jag hoppar på iden.. kan ju bli riktigt spännande att flytta in med 4 helt okända tjejer :D yes, boende problemet var löst.. eller? vart ska jag bo tills dom får lägenheten då?? ja, då erbjuder dessa 4 tjejer att jag får bo hos dom, i deras vandrarhems-rum tills allt blir fixat.. är de inte snällt så säg?! så nu är boende problemet löst och jag kan ååka till Trondheim utan några direkta problem..

ja, allt löser sig, de gör de alltid. ! mycket sant..

Maria och Sofia: JA, de är Åre jag fundera att åka upp till igen :)  inget bestämt men de ligger lite i min plan :P + ni två, Gud va jag saknar er!

i helgen har de varit fest i 2 dagar.. de har vart ok, inga direkta kanon kvällar för min del. men jag har inte haft tråkigt. och de är ju bra.. nä nu har jag en hel del saker att göra..

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela