Emelie

letar nya äventyr

min fina kappa

Publicerad 2007-09-29 18:35:32 i Allmänt,

så vart man ett antal hundra lappar fattigare på kontot idag !
Jag, Therese, mamma och pappa gick på stan... tänkte som inte köpa nåt annat än skorna jag såg igår.. men vi gick först in på Kappahl för mamma skulle kolla på en tröja.. plötsligt står jag med en otroligt fin svart kappa på mig. och är kär !

lägger undan den.. ska jag köpa? ska jag inte köpa? hmm.. svårt val. liksom. går en stund, provar lite fler kappor, men de va den där på kappahl (av alla ställen, där jag inte har handlat ett enda plagg förut !) men iaf, så var de den som satt så jäkla bra!

gick och köpte skorna, fick reebook skorna av mamma och pappa i förtidig födelsedags present.. kändes bra..  :) tog ett par andra träningskor, dom va lite billigare, men samma märke och modell.. sen blev de som så att vi hamnade på Kappahl igen och där stog jag med min påse och världens underbaraste svarta kappa :) i love it !

men kommer inte använda den på ett tag. mamma och pappa tog med den hem.., orkar inte släppa med mig den till Trondheim, då jag ändå ska hem om 4 veckor! onödigt tyckte jag.. 

efter att vi ränt runt på stan så åkte vi och köpte pizza som sedan åts upp fortare än någonsin :P  sen vart de till att packa ihop resväskan som mor och far tog hem, sen åkte dom. hmm. men snart kommer jag ju hem igen! tiden går ju så fort...

sitter ensam hemma.. Therese och Sören skulle iväg på en födelsedagsfest.. jag fick följa med hade inte direkt nån lust.. då sitter jag hellere här och bara slappar. kollar på tv ovh bloggar lite :D

de va hur kul som helst att bowla igår iaf.. trots att jag förlorade ! ! vilken gjorde mig lite förbannad, inombords.. men de va nog alkoholintaget som gjorde sitt innan vi satt igång spelet :P jag skyller på de i vilket fall .. blev ganska tidig hemgång. vet egentligen inte varför. men vi satt på två ställen efter bowlingen och drack lite.. jag och Cicki spenderade iof ganska mkt tid på toaletten och drack våra öl som vi hade i väskan :) haha. men sen vart de mat och taxi hem.. fattar som sagt egentligen inte varför, eftersom att Cicki gick in på olearys, gratis ! varför följde inte jag med in?! men men, ska inte grubbla över de nu :) hade kul så länge de varade.somnade i en otroligt skön madrass som jag nu får ligga på hos T och S, så slipper jag den för korta soffan.. den var faktiskt hur skön som helst.. och stor :D

hade min fina svarta klänning igår som jag är så nöjd över. 125 kr på H&M.. kanon bra ju.. kommer nog en bild..

nä nu ni. ska jag nog ringa till nån.

hej då!

Kommentarer

Postat av: sofybofy

Publicerad 2007-09-29 21:06:48

när ska du komma o hälsa på mig då?:(

Postat av: Ida

Publicerad 2007-09-29 22:00:54

jag vill se bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela