Emelie

letar nya äventyr

nu är de såhär..

Publicerad 2007-09-27 15:11:07 i Allmänt,

att jag åkte hem idag, för att överaska Emma på hennes födelsedag, men ibland går inte överaskningar som planerat för nu är Emma i Åre och ska jobba i helgen.. attans bananer ! men en lite tanke på att kanske åka upp dit imorgon.. så får jag träffa dom på jobbet och checka läget lite inför säsongen :D MEN EMMA, GRATTIS ÄNDÅ GULLUNGE !

tycker de är as jobbigt att jobba natt. men en liten inverkan har nog min förkylning som är på G.. not gooood !
för i natt kunde jag ha somnat gåendes.. de va riktigt illa ett tag.. gick och skölde ansiktet flertal ggr..

försökte sova på tåget, gick sådär, va så satans kallt.. skulle lägga mig direkt när jag kom hit till Frösön.. men har jag kunnat sova ? NEJ...

har kollat på en Beck film och snott två mackor av ägarna av lägenheten, som för övrigt börjar bli som ett andra hem för mig.. de är skönt.

salladen blev as god igår och de blev mkt, så jag och Frida fick varsin matlåda idag också :)fick nyss en sms av henne föresten, jag är redan saknad ! känns ju bra iaf :)


bjuder på en bild från då jag kom hem från Hitra. då vi gick och avnjöt en mycket god middag på Lilla Siam med mor och far :)


image135

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2007-09-27 15:57:29

mhm, jäklar vad god den var :D:D
jag får ju även god middag! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela