Emelie

letar nya äventyr

sol

Publicerad 2008-04-01 15:26:19 i Allmänt,

strålande sol ute. och här sitter jag på min lediga dag.

sov till tjugo i två. fattar ni vad härligt de va:)

så nu har man tvättat lite städat lite.. ja sånt som man vanligt vis brukar göra på sina lediga dar.. sånt som är så himla roligt.. not..

annars då, så har min mage pajjat rejält. men idag har jag ännu inte känt av något så vi kan hoppas att de är över nu.. annars har mina 4 senaste dagar bestått i kramper och ingen mat.. typ..

ikväll ska vi på städ och frukost till Buustamon och bada tunna och käka middag.. kommer bli kanon!!

i söndags hade vi invigning av den nya glasbaren och verandan på Dippan och ca 200 kändisar var inbjudna till denna festlighet..och som bekant står jag i garderoben på dippan, så de va rätt kul och se hur de beteede sig ..

skönt var de också att ha moster och kusin här.. även om jag inte mådde så bra. så var de skönt att få besök..

nu ska jag fixa tvätt och kanske kolla jobb. börjar ju som närma sig slutet här...

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-04-01 21:08:52

Hej vännen. jo jag har fixat mig en blogg nu så alla kan holla koll på mig när jag är borta. hur är allt med dig då? ja jag kommmer vara borta i ett år om allt går som de ska. =) åker om två veckor.
hoppas du har de bra. kram//Eve

Postat av: maria

Publicerad 2008-04-10 23:07:14

saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela