Emelie

letar nya äventyr

en helt vanlig kväll

Publicerad 2008-12-08 20:07:43 i Allmänt,

måndagen passerade med raket fart. och snart är de onsdag... eller jag menar tisdag.

ska först genomgå en helrengöring i duschen. känns som att de behövs..
sen blir de boken och sen sängen..

men vet att detta inte kommer ske speciellt snabbt. först ska jag dryga framför facebook, där de för övrigt inte händer mycket.. sen ska jag febrilt leta nån vän som uppdaterat sin blogg. kommer tyvärr blir besviken.. jag och Maria försöker komma på om de är vi som inte har några liv eller virse versa.. eftersom att de verkar vara bloggtorka hos alla bekanta..

maria håller på med något mycket undehållande, som kommer dyka upp i hennes blogg sen.. dom är bra roliga dom där, norskarna alltså.

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela