Emelie

letar nya äventyr

romantiskt !

Publicerad 2008-12-12 22:11:09 i Allmänt,

Jag och Maria har som sagt varit iväg och åkte skridskor. de va hur mysigt som helst. massa julmusik och allmänt härlig stämning.  tog lite kort med telefonen. ska försöka lägga upp dom sen. vi filmade även en hel del :) men va hände med mina skridskor skills egentligen? va väl rätt duktig när jag var mindre vad jag minns.. skyller på konståkarskridskorna jag fick låna ! haha.


nu sitter jag mest hemma i soffan och fryser.. ska snart göra lite te. och äta middag. om man får äta middag så här dags?! kanske skippar de.. mysa ner sig i sängen med min bok. de vore nåt de :)

imorgon blir det step halv elva, efter de ska jag och Maria gå och äta frukost på nåt mysigt ställe !
sen blir de julshopping med Sabrina! inte för min del. :P

har faktiskt dom flesta julklapparna klara. känns skönt. inte min förtjänst dock ... ;)

hej !

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-12-13 08:54:45

Ah, vad mysigt :) Det får vi absolut se till!! Men nu kanske sannolikheten är större när jag också bor här? ;) Har det löst sig med jobb och så än då? Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela