Emelie

letar nya äventyr

åre

Publicerad 2008-02-05 19:31:25 i Allmänt,

image280
image281


seg datorn. annars hade de kommit fler bilder.. men har inte tålamod nog..
haft en ledig göra ingenting dag idag.. tvättat lite och strosat runt på byn.(lite bakis). ikväll ska väl majoriteten i huset ut, men jag stannar hemma.. pallar inte en kväll till.. så de blir sängen rätt snart skulle jag tro:)

hostig och snorig. när ska de gå över??

nån som har både jobb och boende att erbjuda? skulle uppskattas. :) kontakta mig.

ähh. hej på er.

Kommentarer

Postat av: Ronja

Publicerad 2008-02-06 17:56:50

jaaa det kanske går över när du spottar i glaset skulle jag tro :p förkylning och alkohol är inte den bästa kombinationen om man vill kurera och bli frisk :p ha det bäst. kram!

Postat av: Ida

Publicerad 2008-02-06 20:09:11

Norge, Oslo, Lysebu!

Postat av: Martina

Publicerad 2008-02-13 00:51:58

Har boende att erbjuda!!!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela