Emelie

letar nya äventyr

shopping tur till Östersund

Publicerad 2008-02-16 19:41:34 i Allmänt,

en galen kväll igår med mkt alkohol.. efter stängning åkte jag och Emma (en förbannad och vrång, emma) hem.. de sista Emma sa var att hon absolut inte skulle åka till stan idag (läs imorgon) sen slängde hon igen dörren och gick och la sig.. jahapp tänkte jag och gick och la mig... Amanda skulle ju ändå med så tänkte inte mer på de.. ställde klockan och somnade fort som fan.. vaknade när alarmet ringde (alldeles för tidigt för min smak) fösökte få tag på amanda, så att vi kunde bestämma nåt om dagen.. fick inget svar.. jahapp, de blir inget östersund å.. vill inte åka in själv... somnade om.... vaknar av att emma kommer inrusande i rummet, med glatt humör och säger att vi nu ska vi till stan.. jahapp tänkte jag, hon har ändrat sig.. glad blir jag att vi ska åka.. väcker amanda.. beställer en taxi och åker in.. alla 3 har varit ruggigt bakis hela dagen och de var inte precis upplagt för en shopping tur i Östersund.. men om vi ändå tagit oss dit, så må man ju shoppa lite också.. 

tack och lov för de. :)
har köpt:
2 par skor..300:- för båda yeah! älskar rea.. ett par vita (sofia du köpte likadana i sommras, med öppen tå. fattar du:D ) och ett par knall blå :) jätte nöjd
4 par spets bh:ar med tillhörande trosor i knalliga färger.. as läckert.
5 par strumpor
ett par guldiga örhängen
ett par tjocka naturvita strumpor (långa)
en knall blå klänningstopp
nya leggings
3 body butter
hårnålar :P
ja de va nog de.. känns skönt. och imorgon ska jag köpa en jätte fin svart skjortklänning på Vero Moda. så sen är min outfit till måndagens personal fest fixad.. längtar..

de va himla skönt att få lite miljö ombyte trots baksmällan. hann träffa syster och Sören en sväng. och ett besök på lilla siam.. vilket inte var den bästa maten, så där dan efter.. men annars är de ju sjukt gott där..

imorgon är de jobb. tidigt. sen blir de solning skulle jag tro :D

nu blir de o.c och sen sovaaaa

godnatt.puss

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela