Emelie

letar nya äventyr

söndag

Publicerad 2008-02-24 21:40:28 i Allmänt,

då var helgen över. fast här i åre så är de ju helg hela veckan..eller vardag hela veckan..de är vilket som..

mamma och pappa har varit här på kort besök. vi var på afterskii på dippan sen ett besök på Broken(såklart) :D va härligt med lite fin besök. nu har dom dock åkte hem.. hade helst av allt hoppat in i bilen och åkte med hem. eller liftat och hoppat av vid någon lämpligt ställe och bara komma bort från denna bubbla ett tag.

imorgon har vi föresenad födelsedags fest för Amanda som fyllde 21 i fredags och en hej då fest till Anna som åker tillbaka till London. så jäkla synd att denna brud ska åka härifrån. så sjukt rolig tjej :) men nu har jag en anledning att ta mig till London nångång snart för att hälsa på.. kan bli skoj :)

söndag är för vissa standard dagen att gå på dippan och röjja.. men själv har man alltid frukost på måndagar. så de funkar inte riktigt. går och lägger mig snart. och försöker ladda för imorgon istället.

så nu dunkas de musik i huset och jag kan medge att suget att följa med ut ökar för varje minut...

fortfaranade helt jävla stört förrvirrad om vad jag ska ta vägen efter detta. men de är väl som de bruka då.. har blviit ganska van att "vela" och inte veta vad jag ska göra.. men vet med mig själv att de alltid löser sig. kanske inte alltid till de bästa, men de löser sig....

nu är de stockholmarna som har lov.. och de kommer bli en hektikst vecka har jag hört..men är glad över mina 4 frukost passa denna vecka vilket bara ger en dag över till städ .. YEAH, i like it!

har inhandlat lite nya saker sen sist också. har insett att jag varit så duktig att spara pengar så jag unna mig lite extra :P 2 nya cheap monday jeans.och ett par gula skor(samma märke) även en jacka från WE som jag är helt galet stört förälskad i, en vårjacka... ja de va nog de.. :) men nu måste jag nog hålla i slantarna lite.måste ju kunna leva här i Åre också.:D

nä tack och godnatt säger nån av Elvisarna från Wallmans showen :)
image301 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela