Emelie

letar nya äventyr

3 dagar

Publicerad 2008-01-03 16:02:21 i Allmänt,

nyårsfirandet har varit och de har nu passerat 3 dagar av de nya året..

2008 - de år som alla säger kommer bli de bästa året.. men de hör man väl varje år! !
jag tror inte direkt att man ska bestämma sig i förväg över om året ska bli de bästa... låt de bara hända..och reflektera över året som varit när de börjar  närma sig 2009 istället.. Ta dagen som den kommer lev i nuet..
 
har nyss sovit gott i ca en kvart i solariumet. efter som att de uteblev tidigare i veckan..
så nu ska jag hem. packa iordning min resväska hade jag tänkt. tvätta lite.och kanske,kanske städa rummet.(men de sistnämda tror jag att jag överlåter till Johanna medans jag är borta..

imorgon är en ledig dag. och då kan man kanske tro att jag hade planerat fylleslag ikväll..men så är inte fallet..blir en lung hemma kväll.och förhoppningsvis lite tid över till att lägga ut lite nytagna kort...:D

fortfarande lite små grinig över boendet..så de ska bli oerhört skönt att lämna placet ett tag... och förhoppningsvis komma tillbaka pigg, utvilad, glad, och brun.:P

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-01-03 17:18:41

Förstår hur du känner över boendet, man vill så gärna att andra ska kunna hålla ordning men samtidigt vill man inte vara som en tjatkärring..
Jag vill se bilder från nyår! Njut av veckorna i Thailand nu och ta massa bilder där också så vi får se hur bra ni har det :) Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela