Emelie

letar nya äventyr

glasögon

Publicerad 2008-07-15 08:36:11 i Allmänt,

idag ska jag iväg på synundersökning. och förhoppnigsvis hitta ett par bågar som ska bli mina ! !
spännande med lite nytt. kommer förmodligen bli lite mer glasögon framöver. blir ju som en helt annan människa då. skönt att förändra sig.. lite pirrigt bara eftersom jag inte har någon med mig som smakråd. får helt enketl klara mig själv och med hjälp av personalen :)

stockholms jazzfestival startar igång imorgon. visst har man lyckats få en biljett från jobbet.. frågan är ju bara vilken dag man ska pallra sig dit?!?  :)

Moster har bokat cab i helgen, tro om man får tjuv åka lite med henne.. glänsa lite :D

längtar till hemresa nästa vecka. förhoppningsvis får jag 7 dagar istället för 5.. hoppas hoppas hoppas!!!!!
de blir bio, grillfest med massa skönt folk, stråket, marite, mys, picknick, glass, bad, sol. häng, ja allt sånt där roligt man kan tänka sig när man är ledig och med nära och kära....

back to work..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela