Emelie

letar nya äventyr

5 veckor kvar

Publicerad 2008-03-19 18:41:37 i Allmänt,

de är helt sjukt.. kollade kallendern idag och insåg att det endast är 5 veckor kvar här i Åre.. sen är de slut..
jag är less, men när jag insåg att de inte är så länge kvar så blev jag glad.. ska försöka njuta av den sista tiden..

vet fortfarande inte vad som händer sen.. mina funderingar går ju fram och tillbaka hela tiden.. så vi får se..

helt fast i Wallanders tredje bok.. så nu blir de läsning..

klockan 22 ställer jag mig i garderoben  igen.. och tar emot alla fulla människor som ska kolla på Adam Tensta som spelar här på Dippan ikväll.. :)

på återseende.

Kommentarer

Postat av: maalin

Publicerad 2008-03-19 18:47:03

hjärtat! hoppas du hade det kanon skoj i umeå, det är du värd! :) när du är klar i åre ska vi ses massor! miss ya! Pusspuss

Postat av: Ida

Publicerad 2008-03-20 20:07:50

det var jätteskoj å se dej igår!!! skönt med en emeliekram :)

Postat av: Martina

Publicerad 2008-03-23 02:41:19

Var han bra???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela