Emelie

letar nya äventyr

åre är över.

Publicerad 2008-05-03 13:47:24 i Allmänt,

lämnar åre med glädje.. mycket glädje.. när jag såg bilen som rullade upp brevid björn olsson huset spred de sig ett lyckorus.. äntligen kan jag ta mitt pick och pack och dra..

hem nu och vila lite. för att sedan påbörja nästa äventyr... i sthlm..

visst är de väl alltid så att de är jobbigt att lämna folk man har kommit så nära.. men just nu behöver jag distans från allt som har med Åre att göra.. glömma sånt som har varit jobbigt och bara blicka framåt..

Finns saker som har varit positiva och roliga denna säsong också. Så tack alla som bidraget till alla skratt och massa minnen :)

packa upp, packa om, packa ner... ett ständigt packande..

ikväll middag hos brorsan och Linda. och ett kärt återseende med Cornelia... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela