Emelie

letar nya äventyr

söt eller vad?!

Publicerad 2008-05-07 19:51:33 i Allmänt,

image369

Tågbiljetten är bokad till Oslo.
ca 14.30 anländer jag till Centralen i Oslo, förlåt Sentralen menar jag ju :)
Då blir de galej och kära återträffar med underbara vänner!
jag längtar..

annars har dagen bestått i de jag skitit i dom senaste dagarna.. idag tog jag mig iväg till solariumet.. måste ju fuska eftersom att Ramsele tycks va de enda stället där de är grått och trist.. alla andra har gröna gräsmattor och 20+ ute. men inte här.. så tacka vettja känslan av att ligga i ett solarium och drömma sig bort till tropisk värme..
ringt min kommande chef har jag också gjort, ang vilken dag jag ska börja.. ska in och ta mått till min nya kläder nån vecka innan jag börjar.. nu blir man ju riktigt snoffsig då man ska ha skjorta kavaj och scarf på sig på jobbet :) haha.. tagit med mig Bonzo på promenad till Ovanmo för att snabbt säga hej till Linda, Cornelia och Bosse..
Fått pannkakor av mamma, vilket måste vara en av mina absoluta favoriter :)

nu ska de busas med C.. osså ska jag försöka verka intresserad av hockeyn som dom sitter klistrad vid, min kära familj! :P

Puss hej...

Kommentarer

Postat av: Frippi

Publicerad 2008-05-07 22:10:21

Aah, min ena syrra bor i Liljeholmen! Årstadal eller nåt sånt troja det heter och den andra bor i Aspudden, bara en station till med t-banan ;p Tror jag ska bo i Aspudden nu när jag ska ner. Jaa, parta som aldrig förr med stockholmseliten ;) woo :D:D Ah, blir i Härnösand. Orkar liksom inte söka nåt :p Jajjemen, klart jag har kvar numret :D:D Men vad är det du ska jobba med nudå? :D:D Läste om snygga kläder ;)
Album får du se när jag flyttat ner ;) Ska och köpa imorgon och sitta och fixa lite hade jag tänkt, ska bli niiiice :D
Saknar dig Empan!!
PUSS :D:D

Postat av: Ida

Publicerad 2008-05-08 09:58:36

jaa snart ses vi! du är meget velkommen :) puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela