Emelie

letar nya äventyr

tillbaka till sthlm

Publicerad 2008-05-20 22:40:30 i Allmänt,

mitt nya hem alltså..
Känns konstigt att veta att jag ska bo där nu i minst 3 månader. förmodligen och förhoppningsvis längre...
Om jag inte får för mig att flytta till Oslo dvs, nu när jag har fått försmak på den fantastiska staden :)
Känns lockande ska jag säga.. om de dyker upp ett mkt välbetalt jobb och billigt boende så, varför inte :D

Brudarna här fick ledig idag. och de passade ju perfekt eftersom att jag var här på besök! Så idag har vi varit och fikat, varit uppe på Slottsfjället, kollat in shoppingen lite.. Sen drog sig Sofia och Elin hem medans jag och Maria kollade in ett museum. och strosade lite i stan.

Sen vart de filmmys, the holiday visades i lägenheten och sen vart de pannkakor...

Imorgon blir de en sista fika, innan jag drar mig tillbaka till Oslo för att ta tåget hem till sthlm...



image391

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2008-05-22 01:51:54

Hoppas du tog dig hem hel och belåten, tack för en toppen helg! Ses nästa vecka, whohoooo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela