Emelie

letar nya äventyr

pengakris....

Publicerad 2008-09-08 20:54:26 i Allmänt,

isolerad utan internet.. man får abstinens. jobbigt.. 
ännu jobbigare är de när man måste kolla kontot via internet och får panik, över hur mycket pengar de går åt här....
trodde att man skulle få vara glad en stund av att uppdatera sig lite över vad som händer via nätet... men nej... en personlig konkurs skulle man kunna kalla det.... blä.. lagt ut ca 1100kr på ett månadskort... svindyrt... betalar precis tåg biljetter upp till åre nästa helg, typ 1500kr... jaha, vart de inget över sen! 

får i och för sig både sverige och norge lön den 25:e..men ändå.. oslo är dyrt! norge är dyrt! 

jag är bitter just nu. oerhört bitter..

men,

jag trivs. 

trots pengakris och självmordstankar på morgonen för att jag är så trött.. så har jag de bra...

men funderar som vanligt på vad som ska hända sen... vart? var? när?? hur?

saknar Stockholm hur mycket som helst..

på lördag ska vi ha inflyttningsfest.. kan bli kul.. om jag har några pengar kvar dvs...

hoppas på att skriva lite mer snart.. 

puss hej!

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2008-09-09 18:11:42

Sverige saknar dig o jag saknar dig en smula mer!! KOM HEM =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela