Emelie

letar nya äventyr

vilken kväll

Publicerad 2008-09-14 17:57:42 i Allmänt,

tanken var att vi skulle ha inflyttnings fest igår.
men hoppet försvann för folk kunde tydligen inte komma... jaha, de blir väl bara vi.. 
de slutade med att de kom sjukt mycket folk och festen blev lyckad :) vidare på en annan fest för att sen inta staden..
gjorde inte av med en enda krona igår. så jag är nöjd..trots taxi åk och öl ute.. jag fixar ändå :D

lite sliten idag kan man säga. men pizza, chips och fanta har räddat dagen.. + en liten powernap nu på em..

imorgon, måndag=ångest när man hör väckarklockan.. men som tur är så jobbar jag bara 3 dagar sen tar jag och Johanna tåget till Åre.. bo på hotell äta god mat träffa roligt folk (förhoppningsvis) och festa.. samt någon sorts arbetsintervju. åker tillbaka till Oslo på fredagen så jag hoppas på en minst lika lördag nästa helg som den igår, och förrgår :)

ska inhandla lite bra att ha saker i sverige och försöka ringa så många samtal som möjligt! :)

här är de tjej häng nu kan man säga, med mycket skratt. i kväll blir de söndags nöje för robinsson har premiär ikväll.. inte världens bästa med vad annars ska man se?

tycker att min syster ska lägga ut lite tjockis bilder på sin blogg!! vill ju se bullen :)

ida, du får mer än gärna komma och hälsa på, när som helst!!! och vi har de bra här. :D


puss hej!


Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-09-14 21:56:41

jaaa vad kul då ses vi säkert i åre!

Postat av: Syster

Publicerad 2008-09-15 11:19:52

det ska jag göra=) vi har börjat känna lite sparkar nu oxå, men jag lovar moster att jag ska göra det=)kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela