Emelie

letar nya äventyr

kom om du vill/vågar !

Publicerad 2009-08-27 22:55:26 i Allmänt,

nu har jag börjat flytta in mina saker i min lilla dröm :)
men det står fortfarande kvar 2 ikeakassar, 2 stora weekendväskor, samt två lite större "dataväskor", här i Ekensberg
hinner säkert bli en påse till när jag hittat andra saker i lägenheten..
Har en jäkla tur att Bror med familj kommer ner i helgen.
dom har med sig massa fina roliga saker också, trots alla saker jag redan har så blir det ett sånt där roligt besök på ikea i helgen :)
nästan alla är varmt välkommen till mig och min nya fina lya inne i stan... ( ja, jag är mallig)

nä nu måste man sova. dagen imorgon är fullbokad från morgon till kväll.
gäller att vara på gång!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-08-28 11:33:48

haha, "nästan alla".. jag tar åt mig! bokar en resa i höst! :) ses till helgen, puss å kram

Postat av: maria

Publicerad 2009-08-28 23:54:42

IKEA - hm spännande, när åker du dit? //Moster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela