Emelie

letar nya äventyr

va hände?

Publicerad 2009-08-08 03:54:13 i Allmänt,

vart en lugn kväll på stan.. vi drack massa vin men aldrig hände det nåt..
så vi vart uttråkad och åkte hem. hann träffa åre killarna en snabbis, de va kul. synd bara att dom var på världen tråkigase fest (en kontorslokal nere vid hamngatan, shysst ställe om de inte hade vart bara 14-15 åringar där..
bättre lycka imorgon. :)
jag kommer då inte vara dålig imorgon, de är de bästa..

haha.. Linda har skrivit en annons på blocket om att hon söker lägenhet..
imorgon ska jag i detalj skriva vad hon fick för svar på sms från en mårten.. haha, så jävla roligt!

själv får jag: vet att jag inte borde. men trist att inte ses...

orkar inte säga mer.....

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-08-08 04:54:38

Oh la, var du också ute i svängarna ikväll? Hade jag vetat det skulle vi ju syrt ihop! Vi hamnade på Ambassadeur en sväng, helt okej faktiskt! Ringer dig imorgon då jag vaknat om vi ska styra upp nåt :) Puss och godnatt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela