Emelie

letar nya äventyr

box

Publicerad 2009-02-19 21:57:34 i Allmänt,

kände att det var helt passande med ett boxpass efter dagens jobbdag.
allting känns och blir så mycket lättare efter träning. ny bra energi. som jag ska lägga på plugg
(av någon anledning så loggade jag in här, konstigt :D )

nu känns de dock som att en sena i magmuskel är på väg att gå av..
kan va bevis på att jag tränat rätt och bara har en jävla träningsvärk..
eller så har jag helt enkelt sträckt mig!!
lär visa sig.

nä nu ska jag som sagt återgå till fördjupning inom företaget.

sen kanske kolla nån repris på tv4 innan de är dags att släcka..

godnatt!

Pratade med Maria idag på telefon, rätt konstigt att prata med nån som är på andra sidan jordklotet.
Tror dock att hon är lite mer lättkläd i Australien än på denna oerhört vackra vinter bild.
Det va skönt att få höra din röst vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela