Emelie

letar nya äventyr

jobbdag 1

Publicerad 2009-02-18 08:54:43 i Allmänt,

såklart klev jag upp mycket tidigare än jag behövde !!

men men, kan va skönt att ta det lite lugnt.
blev ingen hel svart klädsel idag,
utan svart, vitt och grått ! :)
funkar de med !

har som vanligt då jag ska upp till något, inte kunnat sova speciellt bra.
har drömt en massa konstiga drömmar..
och kollat på klockan med jämna mellanrum..
så vi får se hur dagen blir.

massa information, så jag kommer nog vara helt död ikväll efter bion.
tur att vi smygstartar arbetet på en onsdag..
snart helg alltså :)

Ha en bra dag !

Kommentarer

Postat av: LoEm

Publicerad 2009-02-18 08:57:32

GOdmorgon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela