Emelie

letar nya äventyr

skönt skönt !

Publicerad 2009-02-23 21:25:23 i Allmänt,

dagens träningspass va sjukt jävla roligt.. dans aerobic :) har man saknat dans eller har man!! jojo.. :)
helt slutkörd efteråt också. = målet !
nu har jag precis bokat upp mig för veckans träning..
här måste man vara ute i god tid om man vill ha plats på vissa pass.. (på vissa center)
så de är lika bra att boka på..
vill jätte gärna gå på ett step pass imorgon vid hötorget, men jag står som 16 på väntelistan (har ingen aning om hur stor chansen är)

På onsdag däremot blir de satspowerstep och jag hoppas att de är lika bra som de låter..

imorgon blir de ett besök till Elin och Stefan, lite mat hos dom är planen.. det är ju sånna här små grejjer man måste hitta på under veckorna för att få dom att verkligen susa förbi !

träningen gör sitt kan jag säga.. med mitt humör alltså.. går alltid därifrån med ett stort leende på läpparna.. och såklart slutkörd (läs sjukt svettig) och röd som en tomat i ansiktet :D

tråkigt bara att jobbet känns lite trist, inte jobbet och kollegorna i sig.. men med tanke på att jag ska sitta och göra samma sak dag ut och dag in, känns lite skrämmande.. de är inte ens lite varierande..men absolut, jag ska ge det en chans ! men det är nog inte ett Emelie jobb trots allt..

packa väskan och kolla lite på advokaterna står som planerat innan jag till slut sätter mig här igen och spenderar dom sista timmarna vid datorn..

datanörd.? yes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela