Emelie

letar nya äventyr

2009

Publicerad 2009-01-07 22:22:33 i Allmänt,

aldrig har jag haft några direkta nyårslöften.. aldrig offentliga.. och dom hemliga har gått åt helvete innan de hunnit bli mars.. Men nu känner jag att 2009 kommer bli mitt år. jag har redan sagt (vilket jag aldrig lovat mig förut) att det är beach 2009 som gäller :) har redan börjat fixa med träningskort, ,men har inget jobb än, så vi får se hur de slutar..:)

mitt nya år ska bli ett snyggt 2009, jag ska tänka mycket på mig själv, vad jag gör och hur jag ser ut.. Ska bli lite mer stil på livet :) jag ska ha roligare än någonsin och dela massa tid med underbara vänner. ha galet kul och hitta på ett och annat galenskap ! kanske bli lite mer seriös och försöka grabba tag i ett vettig heltidsjobb. kanske köpa lägenhet, kanske spara sjukt mycket pengar så jag och Linnea kan njuta till tusen till våran resa i början på nästa år..kanske att 2009 bli mitt år.. jag hoppas på det!

och med tanke på att jag aldrig riktigt känt någonting för tidigare årskift, så kanske är detta ett tecken..
För att det ska börja bra, krävs det ett jobb så jag kan börja leva mitt sjukt galna liv i Stockholm. Jag ger staden en 3:e chans, nu som en ny människa!

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Postat av: snoppan

Publicerad 2009-01-08 03:40:04

Good luck, darling!

Hörde att du kommer och vinkar av oss när vi åker? Jag röstar JAAAAA! p&k

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela