Emelie

letar nya äventyr

biljard

Publicerad 2009-01-25 17:42:03 i Allmänt,

igår vart det handboll hela dagen för min del, och sedan utgång, började på en liten bar på söder, little persia... tog oss till centralen, där vi skulle gå in på fasching.. kön var sjukt lång, så vi gav upp och åkte istället till Rock you. en biljard bar vid Odenplan.. de va riktigt trevligt faktiskt, spela biljard dricka öl och lyssna på livemusik !

idag är jag rätt så sliten, och undra hur  helskotta jag kommer ta mig upp imorgon bitti.. imorgon är det intervju !!!!!!!!!!!!
är aldrig nervös inför jobbintervjuer, jag ser det som en självklar del i en jobbsökarprocess, och nåt man måste göra.. de är ju helt enkelt att bara vara sig själv som gäller...

Men jag är jätte nervös för imorgon.l. konstigt??!
och vad ska man egentligen ha på sig?
måste försöka hinna gå på stan innan intervjun och köpa en ny kalender, måste verkligen ha en..

nä, nu ger jag upp. lägger mig soffan och intar koma läge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela