Emelie

letar nya äventyr

Idrottsgala 2008

Publicerad 2009-01-19 23:04:07 i Allmänt,

Det märks att jag varit hemma ett tag.
Jag hänger med i tv världens alla serier, såpor och galor.. frågan är om det är ett bra tecken att veta dagens tv-tablå utantill eller inte?

ikväll har vi iaf kollat på Idrottsgalan, och det kan ju inte bli annat än succe med Peter Settman som programledare :)
Insåg också under galans gång att jag bli berörd över minst lilla.. hade nog en och annan tår i ögat medans idrottshjältarana tog emot sina priser.. varför kan man fråga sig? då jag inte har varit insatt eller delaktig i sportvärlden under 2008. Men det berör ändå så himla mycket, konstigt kan man tycka..

Och, hela tiden tjatas det om att jag och min syster är så himla lika varandra. hmm.
funderar på att göra ett kollage imorgon som bevisar motsattsen, de ni !
Å andra sidan får ju folk tycka det, man behöver ju inte vara eniga i allt. :)

Nu ska jag ägna nån timme åt The Dirt, snart färdigläst !

God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela