Emelie

letar nya äventyr

Let´s dance

Publicerad 2009-01-10 17:56:59 i Allmänt,

Morgan var ju helt suverän. :)
kul att bli överaskad.
lite förvånad över blondinbella, trodde faktiskt hon skulle va bättre..
men annars var de kul att få vara hemma i Sverige och se, på de alla andra annars pratar om hela tiden.. Känns som man alltid lever i en bubbla och inte har någon som helst aning om vad som sänds på tv...

är betydligt piggare än igår.. men nu ska jag banne mig vila upp  mig och bli frisk... försöka si så där 18:e gången till att söka jobb och styra upp framtiden..ser framemot sthlm som bara den.. sjukt mycket !!!! men blir less på att söka jobb, och jag har knappt börjat..

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-01-11 20:26:58

Emelie!! När kommer du till storstan? Och har du fått virus på din msn? Jag får konstiga meddelanden från dig flera gånger om dagen!!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela