Emelie

letar nya äventyr

.....like a rollercoaster

Publicerad 2009-01-30 23:54:00 i Allmänt,

gissa reklamen !

Cicci har kommit med den briljanta idén att sjunga en sång på Elin och Stefans bröllop
ni vet den där, if you leave me now you take away the biggest part of me.  uuuhhhhooouuuhhhoo.
passande eller vad säger ni? pricken över iet är att hon ska lära sig spela gitarr till .. hon är redo !

annars har jag fått nya fina naglar idag, hunnit med ett till möte, ätit middag med Elin  och Stefan, kollat på hjälp och dampat med Cicci... som det ska va alltså:) härliga människa!

Gudmor ska jag bli också.(eller blev ikväll) Moster och gudmor på samma gång, de ni! spännande.. menas de att jag måste åka hem och visa mitt ansvar dubbelt så många ggr?? :D

undrade över en sak idag också..
om en tjej ser sitt ex på stan med en annan tjej..
Så tänker denna tjej oftas (eller försöker åtminstonde inbilla sig själv) att hon själv är så himla mycket snyggare och bättre än den andra tjejen..

frågan är, tänker killar likadant?

det gör dom väl till viss del kan jag tro, men hur mycket bryr dom sig egentligen?
Towa har bjudit med Cicci på Spotlifes middag imorgon, de blir 3rätters och fest för deras del, själv letar jag sällskap för att kunna ta mig ut imorgon och kanske möta upp damerna någonstans efteråt.. verkar mörkt för tillfället ! men de ordnar nog upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela