Emelie

letar nya äventyr

promenix

Publicerad 2009-01-13 16:26:56 i Allmänt,

yes, lite självdiciplin har jag nog kvar.. klev upp, käkade frukost och tog sedan med mig Bonzo och gick till Fredrik och Linda. synd att jag alltid kommer när Cornelia ska sova, men tur att Bosse är världens sötaste och gosigaste hund !

vart nog rätt matt efter promenaden eftersom jag somnade på deras soffa. :) men nu är jag åter hemma. och fast vid datorn.. börjar klia riktigt mycket i fingrarna nu över att va hemma.. men egentligen, vad ska jag göra nån annan stans då jag inte har jobb än.. pengarna rinner som lätt iväg om jag börjar röra mig på lite "roligare" ställen..

det har alltid på nåt sätt alltid gått som jag velat utan större ansträngning(när de gäller jobb)..och nu känns de som att de inte vill ge med sig.. fan att man inte har mer kontakter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela