Emelie

letar nya äventyr

trött

Publicerad 2009-01-13 22:04:02 i Allmänt,

man blir trött av att bara göra ingenting.
tror att jag går och lägger mig. och läser förstås. skulle nog aldrig somna den här tiden..

känner att det händer alldeles för lite för att uppdatera bloggen och att den är meninglös för tillfället.
men, de finns inget vettigt alls att göra här i Ramsele, och en sak som är vettig är att skriva lite i bloggen (?!)

äventyr, galenskap, nöjen, nya möten och skratt är det jag behöver. kanske ska boka resan ner till stockholm och börja packa. så får jag något vettigt gjort.. kanske söka lite fler jobb.. eller att du arbetsgivare kontaktar mig istället.?! vore väl en bra idé, så kan jag njuta lite av livet.

funderade igår på att börja köra taxi.. dom betalar legitimationen till en om man jobbar för dom i 6 måndaer, de är väl en bra deal? vill man jobba som taxichafför i stockholm??

är de så tragiskt att man måste börja plugga för att nånsin kunna se sig efter ett jobb??!??
vill inte och får ångestattacker...

fan vad jag tjatar, men ge mig ett fucking jävla jobb ! !  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela