Emelie

letar nya äventyr

vänner

Publicerad 2009-01-16 15:42:50 i Allmänt,

det går två vänner avsnitt om dan. det ena är visserligen en repris från dan innan.. men jag tycker om 5:an :)
det förgyller mina dagar..

har gjort en vettig sak idag. varit på ärende på banken. minus på norska kortet, + på de svenska :)

försöker få cornelia till att bli fasters lilla tjej, försöker knäppa kort med hon, mysa med hon.. hon vägrar !

men efter en stund då jag gett upp, då kommer hon. lemmleli, lemmleli....  allt på barnens vilkor ;)

imorgon blir det Östersund. mor far jag och Cornelia åker.
då jäklar ska jag se till att få massa mysiga kort.. även om Cornlia vägrar så finns de en liten kille som inte har något val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela