Emelie

letar nya äventyr

alfakassan

Publicerad 2009-07-17 00:25:04 i Allmänt,

det har nu gått 12 veckor sen alfakassan fick mina uppgifter.(vilket var deras handläggningstid)
därför mailade jag dom för lite vidare information.
vad fick jag som svar, jo:

Hej Emelie,

Vi beklagar de långa kötiderna till att få ett beslut. Ditt ärende har
tyvärr ännu inte blivit behandlat av en handläggare.
När en handläggare har behandat ditt ärende kommer du att få mer
information om hur ditt ärende fortskrider per post.

Vi kan tyvärr inte ge ett besked om hur lång tid det kommer att ta innan du
kommer att få besked om ditt ärende.

Vi beklagar återigen detta.
Med vänlig hälsning.

Hur fan funkar deras jävla system. hur i hela helvete tror dom att folk överlever utan pengar.
lever på luft eller?!
12 veckor utan nån som helst jävla ersättning.
och detta får jag som svar, att dom inte ens har påbörjat mitt ärende.

kanske detta är anledningen till att jag har ett tråkigt och händelselöst liv..
för att jag inte har möjlighet att göra nåt..

fattar inte grejjen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela