Emelie

letar nya äventyr

det börjar närma sig..

Publicerad 2009-07-16 17:02:34 i Allmänt,

6 jobb dagar kvar, sen ledigt !!
gud så skönt det ska bli :)
ser så himla mycket fram emot allt som händer under den veckan jag är hemma.
har nästan glömt bort att jag ska tatuera mig. det kommer bli grymt, äntligen blir den klar.
ont som satan kommer de göra, men lätt värt det !!!!!

är helt alene resten av veckan.. sjukt tråkigt, men jag har börjat vänja mig med ett stillsamt och tråkigt liv..
tror att de är därför jag längtar extra mycket till ledig tid och massa kvalitetstid med dom underbara !


blir en långpromenad efter jobbet med Maria, tur att jag har henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela