Emelie

letar nya äventyr

fler vänner i sthlm..

Publicerad 2009-07-09 21:22:41 i Allmänt,

tanken är ju att jag ska vara kvar här i sthlm ett bra tag framöver.
Så de känns som jag behöver utöka mitt kontaktnät..
Jag har enormt många underbara vänner ! 
tyvärr så bor inte majoriteten i Stockholm.
Därför behöver jag skaffa mig fler vänner.
Så det kan börja hända nåt i min gråa tråkiga vardag..
hur går det till??
träffar man nya vänner precis som kan träffar killar, på krogen alltså?
vad säger man - hej, vill du vara min vän?!
finns de match.com för vännerrelationer också?
haha, nä men, hur gör man egentligen för att lära känna nya människor.
Jag måste ha glömt bort hur man gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela