Emelie

letar nya äventyr

klänning check !

Publicerad 2009-07-05 23:36:58 i Allmänt,

man kan som säga att jag är rätt trött..
vaknade halv 5 imorse då Julia sprang runt i lägenheten (försovit sig)
kunde som inte riktigt somna om efter det, skulle ju ändå upp strax efter..
gick väldans fort att jobba idag.
efteråt tog jag bussen till Skärholmen, mötte upp föräldrarna och moster..
försökte välja vilken butik jag skulle börja med..
gick till MQ och hittade sjukt många fina klänningar på en gång, gick därifrån med 2 !!! :)
yes ! nu har jag en klänning till bröllopet, nu fattas bara skor, liten väska, fina smycken typ.

sova nu, kolla på lägenhet imorgon !

puss..

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-07-07 11:58:27

jag tycker ju att du ska sluta køpa massa saker och pallra dig till oslo nån gång istællet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela