Emelie

letar nya äventyr

mysigt

Publicerad 2009-07-08 22:58:25 i Allmänt,

det regner och jag tycker det är hel mysigt, jag har precis kommit in från promenaden runt Årsta, så håret är blött och jag är helt slut i benen.. ska snart duscha, bara dricka upp mitt vanlij te som jag värmer mig med..
vanilj te får mig alltid att tänka på Sofia, gud va vi drack vanilj te under gymnasietiden.. fanns de andra allternativ? haha..

lite förundrad över hur busschafförer tänker ibland..jag står i trekanten och väntar på bussen. finns 3 bussar som går där, men endast 2 går under dagtid.. alltså bara min buss och tvärbanan som går kvällstid.. tvärbanan passerar mig (ska ju ändå inte med den) ser bussen fr¨n långt avstånd, jag ställer mig upp och tar fram mitt röda slkortsfodral (som tecken att jag ska åka med) vilket är rätt givet eftersom jag inte hoppade på tvärbanan som  precis kört förbi.. ändå blinkar bussen till mig, och menar att jag måste visa om jag ska med...men hallå, är inte det rätt tydligt?! nä men han kanske trodde att jag tycker om att stå i regnet bara sådär med mitt sl kort..kanske vänta på nästa buss eller tvärbana som kommer, istället för att sitta ner..
om jag nu inte hade vinkat med min arm (som tecken att jag ville med) hade han då bara åkt förbi mig då??
frågan är ju!? konstigt de där...

jag har en skorpa på knäet från förra veckans boxpass, kan man låta bli att pilla? nej...

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-07-14 17:26:32

åh, vaniljte ja. fanns verkligen inget annat.. førutom turkteet vi drack dær ett tag! haha.

snart ses vi du, bara nån vecka till! funderar på att stanna kvar øver yran, va sæger du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela