Emelie

letar nya äventyr

massa vitlök

Publicerad 2009-06-05 20:53:07 i Allmänt,

haft en rätt aktiv dag..
bäst av allt måste jag säga var, boxen :) ah, gud så skönt!
om jag kunde få boxas varje dag, så skulle jag var över lycklig:)
så är det nån som vill ställa upp och vara min motboxare varje dag (eller då moster Maria inte kan eller orkar)
så anmäl er i kommentarsfältet !

annars är de väl hur härligt som helst att bara fått glo på en bebis hela dagen.. Amanda är så gudomligt söt. :D
Elin provade en massa klänningar, jag var tyvärr tvungen att springa på träning, men imorgon ska de kollas mera. kul :)

nu har man lagat sig en riktig måltid ( länge sen) spagetti och köttfärssås ála Emelie.. men smakade ingenting, trots två feta vitlöksklyftor och massa kryddor... trist.. men man fick åtminstonde i sig mat !

blir jobb imorgon, så lungt ikväll. å andra sidan vet man inte med mig ! kan alltid hända nåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela