Emelie

letar nya äventyr

ny lägenhet !?!?!

Publicerad 2009-06-25 21:25:56 i Allmänt,

fick mig lite sol på kroppen idag också. men tyckte de va tråkigt att
ligga ute alldeles ensam, så jag tog följe med Linda in till stan..
tyvärr var hon tvungen att springa på jobbet, så jag fick allt klara mig själv..
är så enormt sällskapssjuk just nu.. vill inte vara själv en sekund.. 
Jag letade i vilket fall efter en ny bikini, eftersom tuttarna inte vill vara kvar i den jag äger nu..
tror ni jag hittade nån jag ville ha? nej! kan bero på humöret och att jag inte hade nått smakråd..
och att jag är på dåligt humör, förvirrad och allmänt less.

det hela räddades med en härlig promenad med moster.
om det var promenaden eller moster som gjorde mig på bra humör är lite oklart :)
förmodligen en blandning !!

men nu sitter jag nu återigen här, ensam och övergiven.. och ringer ingen snart, eller kommer hem. så drar jag täcket över huvudet och försvinner ett tag.

på jakt efter nytt boende igen, nån som har några kontakter???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela