Emelie

letar nya äventyr

Petra är grym

Publicerad 2009-03-20 02:06:49 i Allmänt,

vart ingen frisör idag, bokade tid på måndag, får se om jag kanske hittar nåt bättre ställe!(läs billigare)

haft en kass dag, varit ganska less.. men haft Julia som sällskap så de har höjt humöret en aning.
Efter att vi somnat i soffan och sedan slagit på en film, så drog jag iväg till Anchor där Scardust hade sin första spelning.
Dom var grym. Petra var grym.. kanske redan är känt att jag är Petra (och Saras) första (läs största) fan :)
den 3:e april spelar dom igen på Anchor och då kommer de bli drag kan jag lova!

imorgon får jag träffa min älskade vän någon timme, ska bli lovely! skönt att få säga hej och kramas i vart fall.
blir först en sväng på arbf... tycker de är värdelöst att vara arbetslös.. men vet heller inte vart jag ska få tag på jobb.
vart finns dom där kontakterna när man väl behöver dom?!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela