Emelie

letar nya äventyr

städning

Publicerad 2009-03-08 16:52:10 i Allmänt,

Mamma och pappa har åkt hem..
Det har verkligen varit fullt hus här några dagar, och nu är vi bara 3 kvar.
Jag har inget jobb och ska därför försöka göra varje dag till en speciell dag.
idag har det varit städdag. Hela lägenheten är städad, och de tog sisådär 3 timmar !
de kallas nogrann tror jag. :) men sysselsatt har jag varit.
imorgon ska jag ta itu med något nytt.
och under hela veckan ska jag tala en hel del i telefon.
måste ju höra hur alla har det.. och de kan vara på tiden att ringa.

nu blir de tvtime på kanal 5.
Greys, One tree hill och gossip girl !
sen blir de såklart Beck ikväll.

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela