Emelie

letar nya äventyr

Våfflor

Publicerad 2009-03-25 19:06:28 i Allmänt,

kan hända att det är allas rubik för dagen..
men men.
Jag är hos Frida, och vi har lagat våra egna våfflor, va riktigt gott med glass och sylt till.
jäser dock i min mage nu.. men de ska jag bota med popcorn och film. haha
nån film med Jennifer Aniston.
ni får ett utlåtande senare och titeln, kommer inte ihåg vad den hette :)

himmlen är jätte vacker just nu, solnedgång.
kan ändå tänka mig att de är dubbelt så fint i norrland.
brukar  vara det. så de ska bli skönt att få komma hem om nån vecka. njuta lite av ledighet.

nähä, men var jag ledig nu och uttråkad, typ nästan varje dag.... ge mig ett jävla jobb så jag får bli stimulerad.

puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela