Emelie

letar nya äventyr

en dag i solen

Publicerad 2009-05-21 16:32:45 i Allmänt,

jag tog mig en liten promenad i Halmstad, visste dock inte riktigt vart jag gick, så de  vart en långpromenad tills jag till slut fann vattnet och hittade hem :)
Det är fint här, alla är trevliga och hjälpsamma.
När jag kom hem från promenaden var jag så där sexigt svettig, när de bara ligger som en hinna på kroppen, ser ut som man smörjt in sig med olja. hett ! kastade av mig kläderna för att gå ut och svettas lite mer i solen, med mig hade jag boken och musiken., ljuvligt..

Nu sitter jag dock uppe i lägenheten, då molnen tog över himlen och vinden blev min ovän.
tur att jag sysselsatt mig hyffsat bra trots ensamhet..
Det blir en dusch nu, kan behövas. :) sen ska jag krångla på med att smörja tatueringen. lite svårt att göra själv :P
kvällen kommer förmodligen spenderas framför en eller två, kanske tre filmer..kanske myser till det extra med lite popcorn..

imorgon fredag = fullt upp hela dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela