Emelie

letar nya äventyr

en dag på söder

Publicerad 2009-05-06 17:27:59 i Allmänt,

lunchade vid medis, gick därefter till gamla stan hittade åt Ben and Jerrys glassbutiken, ett måste tydligen, synd bara att vädret var lite halvdåligt.. men kul att träffa Frida igen, blir långt mellan gångerna trots att man bor i samma stad!
Ska förmodligen kolla på hennes korpmatch på måndag i Bromma, kan bli kul.. för satan vad jag saknar fotbollen... har jag sagt det eller?! ;)

ja då fick man idag inbjudan till bröllopet i sommar, har iof vetat ganska länge hur när och vart.. men alltid kul med en officiell inbjudan.. får bara inte glömma att säga att jag kommer :)

blir nog ett sommar projekt att hitta en klänning, varför tänka på det nu.. men ja, jag kan inte glömma klänningen på nelly.com.. så det är fortfarande öppet att beställa den till mig. :) lite svårt att veta om den kommer att sitta bra bara..

måste beställa nya linser också.. sjukt drygt och dyrt !!!! sponsor till det också tack!

behöver närhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela