Emelie

letar nya äventyr

grilla idag !

Publicerad 2009-05-03 16:11:38 i Allmänt,

skönt med en söndag utan bakisångor :P

direkt efter jobbet åkte jag hemåt men stannade till vid fotbollsplanen där kusin Kevin med lag spelade..
riktigt kul att kolla, saknar jag fotbollen eller??  JAAA. nån som vill spela fotboll med mig nån dag? ;)

nu ska jag bara packa iordning lite filtar och grejjer, sen traskar jag över till Vinterviken och grillar med tjejerna..
just den känslan att göra något vettigt på söndagar får mig att le...

mina fötter luktar inte gott kan jag lova.. skita i det, sätta på sig strumpor. och duscha sen närjag kommer hem?
eller helt enkelt bara tvätta av dom nu? vad skulle ni har gjort?? :)
för Julia och Fridas skull tar jag nog alternativ 2..

nä packa var det!

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela