Emelie

letar nya äventyr

jobb..

Publicerad 2009-05-25 23:55:17 i Allmänt,

då ligger man åter i sängen som inte är menad för en.. alldeles för stor.. men vilken tur att Julia snart kommer hem!
skönt att vara hemma, men samtidigt ville jag inte åka ifrån Linnea, har haft en super mysig vecka med henne.. och hade lätt kunna stannat där nere ett tag till ! Halmstad är fint, riktigt mysg stad. Så man kan ju hoppas att man har råd att åka ner en till sväng :)

annars kommer kommande 4 veckor bli hur tråkiga som helst.. har typ inga pengar så jag kommer fömodligen ägna min tid åt träning och svält ! de ni.

imorgon har jag en hel del att ta tag i, får se hur de går! Julia lockar med en soldag, ska förska hinna med Elin och lilla Amanda.. och sedan kolla upp ett jobb..

vad har jag egentligen som håller mig kvar här?

Kommentarer

Postat av: fia

Publicerad 2009-05-26 23:41:37

åh, men emelie.. kämpa på ett tag till! jag håller tummarna för den där butiken du pratade om. du älskar ju stockholm!

annars är du varmt välkommen till oslo :) om inte annat kan du väl komma över midsommar? o så snart jag får tummen ur röven ska jag börja blogga igen! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela