Emelie

letar nya äventyr

lite sömnig..

Publicerad 2009-05-02 16:30:57 i Allmänt,

haft en sjukt jobbig natt med mardrömmar... inte sovit så himla bra, varit rädd mest hela natten..
Julia får inte träna på att sova i sitt egna rum.. nu tvingar jag hon att sova inne hos mig några nätter..
vaknade varje timme och kollade på klockan och kollade så ingen var i mitt rum, vilket det har känts som hela natten..
verkligen jätte skumt och läskigt !

men i vilket fall gick de bra på jobbet.. kände dock när jag åkte därifrån att jag var rätt så trött.. kanske lite små sur också, men de är väl sånt som händer när man sover dåligt..

mötte upp tjejerna som låg utanför huset och solade. dom är nu och inhandlar sushi medans jag gick hem och ja, hmm.. latar mig.. :)

jobb imorgon också, men sen är jag fri hela veckan, bortsett för träning och sovmorgon.. men hör av er om ni vill göra nåt! eller om ni hittar en passande jobb för mig :)

borde sova en stund, eller ska jag helt enkelt lägga mig sjukt tidigt, på en lördag...?! deprimerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela