Emelie

letar nya äventyr

oroa er inte

Publicerad 2009-05-31 21:56:37 i Allmänt,

jag har alltid haft respekt eller en sorts rädsla för poliser, men igår insåg jag att de faktiskt finns vänliga poliser också..
oroa er inte, jag har inte gjort något fel, inte fått böter, bara blivit utsatt av en galen taxichafför..nog om det..

Vi har varit på långholmen hela dagen.. sjukt skönt väder..
tagit mitt första dopp, snitt 13 grader i vattnet..kallt. men ändå välbehövligt då de inte fläktade så mycket !
hoppas på fin väder imorgon också, då ska de stekas :)
men man hoppas ändå lite på att dom ringer från jobbet..

Har för övrigt tagit mitt första dopp, brukar sällan bada i Sverige för jag tycker att de är på tok för kallt.. men de vart nog 3-4 vändor ner.. Det är faktiskt riktigt mysigt på Långholmen och jätte bra att de är så pass nära hemifrån..Så jag hoppas på massa soliga mysiga dagar där i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela