Emelie

letar nya äventyr

ryggtatuering ! ! !

Publicerad 2009-05-14 22:41:15 i Allmänt,

hela min rygg är just nu inlindat i plast, inte så mysigt.. men imorgon åker den bort.. då måste jag dock hålla på och smörja.. frågan är vad som är värst.:
gå runt med en "ryggsäck", eller att smörja 4-10 ggr/dag??
eller ja de bästa är ju att jag inte kan smörja själv.. :)
måste alltid be nån annan..yes :)
Moa tyckte att det var ett jätte bra raggningsknep, haha.

tatueringen blev iaf större än väntat eller inte riktigt, men tiden räckte inte riktigt till, så den är inte klar..
den ska färg läggas i sommar. lite drygt att vänta och gå runt hela sommaren med en oklar tatuering.. men vi hade ändå inte hunnit idag + att jag hade inte pallat.. hade dödsångest där ett par ggr..

shit den är stor !
och ja, jag ska försöka ta kort och visa.. men jag förvaranar er ju om att den inte är klar..men sjukt snygg är den.

iaf är de snabba vändingar. nu är jag i Ramsele, åker dock tidigt imorgonbitti med Frida söderut :)
Så jag hann typ med en middag med mor far och bror :)

Det var underbart men kort tid hos cicci. du är för go hjärtat.

Pratade med Elin idag, jag kände genom telefonen hur stolt och lycklig hon var.
och däri bakgrunden hörde man lilla Amanda gry.. vill bara dit nu och gosa lite !
måste dock vänta en vecka tills jag kommer tillbaka till huvudstaden..
saknar den redan (lite)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela