Emelie

letar nya äventyr

städtant....

Publicerad 2009-05-28 20:43:09 i Allmänt,

efter att ha jobbat en hel dag, kommer man hem till ett hem som näst in till liknar ett bombnedslag..
Jag är klar med min tvätt, men börjar nu rycka sängkläder och handukar som ligger utspridda över hela lägenheten...det är som oklart om dom redan är tvättad eller ej, så de blir en till omgång för säkerhets skull..
även diskat en omgång då våran diskmaskin har sagt god natt..
Får se om jag har ork till att damma och dammsuga.. Får ju trots allt gäster imorgon så lite fint måste de ju vara !
kanske bossar ut dammsugningen till Julia imorgon, har ju faktiskt röjt på hennes rum :)

annars är de rätt frygt att jobba 11-20 då man inte hinner göra så mycket annat vettigt. dvs TRÄNA!!
fan, vill verkligen hinna med ett pass imorgon.. snart rullar jag fram.
får se om det går att lirka in nångång under morgondagen.

imorgon blir de fest, trots min hårda budget :) men de ska bli kul ! riktigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela